RSS

vineri, 27 ianuarie 2012

SALATA CAESAR

O salata rapida, usoara, delicioasa care prinde bine in orice moment al zilei:

Ingrediente:
200 g piept de pui la gratar taiat felii, salata verde (atat simpla cat si creata), crutoane (din paine prajita ) si un dressing (dupa o reteta pe care am gasit-o pe blogul preaminunat al lui Teo, (http://gospodini.blogspot.com - eu am modificat putin cantitatile si am facut mai mult dresing, pentru a-l servi si cu alte preparate , nu doar la aceasta salata), care zice ca ne trebuie 200 g de smantana, 100 ml  de lapte, 3 catei de usturoi zdrobit, 2 cepe verzi taiate marunt, putin patrunjel tocat, - in plus, eu am pus si putin marar tocat si 2 linguri de maioneza, sare si piper.
Se amesteca ingredientele , se face un sos delicios care se pune peste salata verde cu pieptul de pui si rezulta o delicatesa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu