RSS

sâmbătă, 4 iunie 2011

DE CE UN BLOG CULINAR ?

De ce am ales sa imi  expun ideile pe un blog? Mai mult, de ce pe unul culinar?

Pai e foarte simplu : pentru ca imi place sa scriu (si sa vorbesc....muuult...)...dar ...de calitate....ziceam ca nu vorbesc mult si aiurea....cine ma cunoaste....daca doreste sa ma corecteze....accept si critici (dar prefer laude, daca se poate...) si imi place foarte mult sa gatesc (am si ceva experienta si ceva studii in domeniu, fiind absolventa de Liceu Economic, profil Alimentatie Publica, aici  la Cluj, unde am invatat multe despre bucatarie si zona culinara)...am strans o multime de retete,  , incerc retete noi, gatesc cu placere si imi si iese (cine a gustat m-a laudat) ...asa ca m-am gandit sa impart ceea ce stiu si cu altii, dar sa invat si lucruri noi...

Veti gasi pe acest blog retete diverse, retete pe care le stim cu totii, traditionale, "ca la mama / bunica  acasa", retete noi, retete pe care le-am primit si eu la randul meu de la alte persoane si doresc sa le dau mai departe...sa ne bucuram impreuna de retete culinare delicioase , sa le gatim, sa le gustam si sa impartasim din secretele bucatariei...caci oricat ai gati si ai incerca, niciodata nu stii tot...

Veti gasi si retete, poze si trucuri alimentare pentru cei mai mici consumatori culinari, care..(.mamele stiu bine)...ba nu sunt prieteni cu legumele, ba nu le place painea, ba ar manca tot timpul numai dulciuri, de parca legumele si fructele nu s-au inventat si pentru ei....am incercat si eu diferite trucuri pentru fetita mea , am mai si primit idei...pe toate le voi expune aici...bineinteles ca voi posta si cateva poze cu prajituri si torturi ornate special pentru placerea copiilor....la noi majoritatea prajiturilor si dulciurilor au la baza crema de ciocolata...ciocolata fiind ingredientul meu preferat , cred ca si genetic s-a transmis, intrucat si fetita mea imi impartaseste parerea...pentru noi, "o zi fara ciocolata e o zi pierduta",...insa, cu masura, fara exagerare...

Pe de alta parte, voi adauga  si cateva materiale  pentru copii si parinti (poezii, jocuri, cantecele...adunate pentru placerea celor mici).

Acestea fiind zise, voi "purcede"la a adauga toate noutatile enumerate mai sus...si altele, daca imi mai vin ceva idei...astept parerile voastre, comentariile, laudele (va spusesem si mai sus ca nu imi plac criticile, dar, daca considerti de cuviinta postati-le...vad eu cum ma descurc cu ele...) .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu