RSS

duminică, 29 mai 2011

DESPRE MINE...

Ma numesc Raluca (Abrudan Raluca Gabriela-nume complet in buletin), am aproape 32 de ani (18 iulie 1983) si locuiesc in Cluj Napoca (orasul natal este  Borsa , jud. Maramures).
Sunt casatorita , cu Radu, jumatatea vietii mele si omul care ma cunoaste cel mai bine ....(dupa mama , cred...).
Sunt economist de meserie (absolventa de Stiinte Economice) , insa nu practic, ocupatia mea de mai bine de 8 ani a fost in vestitul domeniu de  Imobiliare...mi-a placut  domeniul fiindca mereu aparea ceva nou , nu te plictisesti si mereu ai ceva de invatat....(desi dupa criza asta financiara-care inca nu stiu daca a trecut sau mai continua-imobiliarele sunt ceva mai greu de abordat...)
Urmeaza de altfel sa fiu absolventa si de facultate de pedagogie, intrucat cu un copil mic vanzarile si imobiliarele nu mai puteau constitui activitati principale si am decis sa ma reprofilez, urmand cursurile facultatii de Psihologie si Stiinte ale educatiei, la specializarea de Pedagogia  Invatamantului primar si prescolar.
Insa, de 6 ani si jumatate m-am specializat in cea mai grea dar si cea mai frumoasa "meserie "care exista : aceea de MAMA...Bunul Dumnezeu mi-a daruit un ingeras pe care sa il aduc pe lume, acum 6 ani si de care sa am grija, pe Andreea , sufletul si prima lumina  a vietii noastre...de anul acesta din octombrie mai am un motiv sa fiu mandra, mai am o luminita in viata, o fetita adorabila pe nume Amalia....astfel ca toata viata mea si a noastra s-a schimbat radical...
Astfel ca activitatile s-au schimbat, prioritare fiind mereu Andreea si Amalia, fetele mamei...insa despre ele si activitatile lor o sa va povestesc in alte postari...
Ca si activitati preferate, pot sa spun ca imi place foarte mult sa gatesc (si sa incerc ce am gatit),colectionez retete culinare, insa cele mai gustoase retete le am de la mama si de la bunica mea....ele mi-au insuflat placerea de a gati..... iubesc cafeaua...(nu am alte vicii) , iubesc dulciurile, imi place inghetata, imi plac fructele (capsunii si pepenele rosu), dar in special prefer ciocolata ...
Imi place mancarea chinezeasca ca si delicatesa, dar sunt statornica in ceea ce priveste bucataria traditionala romaneasca.
Nu imi place sportul si nici nu am fost vreodata buna la capitolul acesta.
Imi place sa vizionez un film bun, asta inseamna ca trebuie sa fie o comedie sau un film romantic, de familie, eventual un film de actiune....nu imi plac filmele care promoveaza agresivitatea...ca si emisiuni imi plac "Cronica carcotasilor"si imi place emisiunea lui Mircea Badea...urmaresc seriale turcesti ....
Imi place enorm marea, insa nu pot sta desparita de munte pentru mult timp, ....  fara munti aproape de mine, simt ca nu am destul aer...
Imi place sa fac ordine (peste tot), imi place sa aranjez mereu ceva prin casa, sa-mi amenajez casa cu toate cele trebuincioase....ceea ce am si reusit...
Ma preocup in mod deosebit de fetitele  mele, timpul meu liber apartinandu-le lor  in totalitate.
Ma descriu ca o persoana atenta, meticuloasa, organizata, prompta, calma, atenta la detalii, foarte sociabila si comunicativa. Imi plac oamenii si sunt totdeauna deschisa catre NOU...
Datorita fetitelor mele m-am specializat in activitati de copii (poezii, cantecele , jocuri, activitati de atentie si indemanare pentru copii) ....dar si in boli si tratamente pediatrice (intrucat de cand suntem in colectivitate, adica din ianuarie 2011 am colectat mai multe boli ,- raceli diferite in special, nu ceva foarte grav-decat in cei 2 ani de stat acasa).
Imi place vara, vremea buna si frumoasa, in care putem sa ne plimbam, sa iesim in parc si in oras.
Iubesc plimbarile pe malul apei, dar si iesirile in natura, la gratar, cand putem sa ne bucuram si de momente de relaxare dar si de o mancarica gustoasa si proaspata preparata la gratar!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu